KEPADA ANDA SEMUA...

Selasa, 23 November 2010

MADAH MADRASAH KHAIRIAH WATANIAH AKAN MENYUSUL.....


Saya kira kisah-kisah semasa belajar di Madrasah Ehyul Falah, Sungai Besar ' telah habis ' saya catatkan untuk tatapan rakan dan generasi kini ; terutama anak-anak saya yang mungkin tidak tahu apakah masam manis, suka dan duka yang terpaksa ditempuh oleh bapa mereka semasa belajar dahulu....

Insya Alllah, di atas tajuk yang sama saya akan sambung dan catatkan pula kisah-kisah semasa belajar di Madrasah Khairiah Wataniah, Pekan Selasa Lama, Sungai Haji Dorani, yang saya anggap amat jauh berbeza dengan alam persekolahan biasa dan telah banyak mengajar saya erti kehidupan sebagai seorang insan muslim yang mahu berjaya di dunia dan akhirat .

Salam ingatan untuk semua rakan yang sama-sama belajar di Madrasah Ehyaul Falah, Sungai Besar.

ELBI RISALAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan